Besökare Idag Besökare Totalt

A N N O R L U N D A med ett stort A


Trädet är på plats!

100 säkert sitter ni och asgarvar åt mitt träd och tycker att detta är helt vansinnigt.
För de flesta som har varit till oss har nog höjt ett och annat ögonbryn
en aning när dom sett mitt ljuvliga konstverk.
BUT I Don´t Care! You know why..because I JUST LOVE IT!
Har sagt det förr och säger det igen;
Jag ÄLSKAR att vara och tänka ANNORLUNDA.
Jag gör så som jag känner för att göra.
Tycker och tänker människor som jag eller tvärtom så är det ju bara roligt
MEN gör dom inte det..så då är det så..!!!
ALLA är vi OLIKA!!!

NU ska jag bänka mig i soffan och invänta IDOL!!!
Gillar fredagsmyyyset väldigt skarpt.
Ha en trevlig fredagkväll alla kända och okända människor!

Kommentarer
Postat av: Jeppisbo

jag tycker att det är snyggt.. väldigt speciellt på något sätt, men absolut inte fult! men får jag fråga om det är en "julprydnad" (eller vinter) eller om det står där året runt? jag tänker på ett träd med snö/frost i då det är vitt.. :) sen är jag även nyfiken över hur du har fixat det? tagit in en kvist av ett träd eller vad?:) men som sagt, intressant och snyggt!

2009-11-20 @ 20:15:46
Postat av: Jaana

TACKAR! :) har ju haft det att stå "året runt" MEN vi har ganska ljust på övre våningen och en asp är ju sådär grådaskig så ja tröttna på färgen och måla den vit...

Den blev faktiskt lite "vintrig" av sig meeen det duger fint åt oss..än sålänge..har en tendens att "tröttna" på vissa saker om det inte sitter som det ska..förstår du..:)

Yes, Tommi högg ner en JÄTTE STOR asp så då tog vi, om jag inte minns fel ganska från toppen..Så det är bara att trava ut till skogen med en karl och en såg eller en yxa..:D

Ha en trevlig fortsatt kväll! :)

2009-11-20 @ 20:26:55
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Jeppisbo

aah okej.. :) nå, gillar iaf ditt konstverk! blir snyggare desto mer man ser på det!! Ha en trevlig kväll själv! :)

2009-11-21 @ 17:48:36
Postat av: Jaana

Det är roligt när människor gillar ens crazyiga ideér..:) och jag har flera ggr tänkt att trädet skulle säkert bli skitsnyggt mot en svart fondvägg!!!..

Måste även tillägga att vi har högt i tak där jag har vårt träd..inte för det nu spelar någon större roll men jaa..:)

2009-11-21 @ 18:29:28
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm.. känner igen det där med svart fondvägg.. har själv en sambo som envisas om att söka efter svarta nattduksbord och drömmer om vitt sängtäcke och svart och vit fondvägg bakom sängen... i sovrummet då.. :) åååh ja sku kuna inreda hur mycket som helst bara ekonomin sku tillåta! har förstått av dina blogginlägg/bilder att ni har ett stockhus och det tycker jag sku passa bra med vita och svarta detaljer gentemot det "trä"iga :)

2009-11-21 @ 22:22:41
Postat av: Jeppisbo

samma "jag" igen, men namnet lämnade bort i min kommentar :D

2009-11-21 @ 22:23:32
Postat av: Jaana

Ja säg int annat..BARA man skulle ha pengar!!!

Är själv också i en "svart/vit period"..blir bara värre och värre..:)..därav målade jag trädet också..:)MEN svart och vitt är snyggt..härligt med en sambo som visar intresse för inredning..:)

Vi har det uppdelat så att i källaren där det är mörkt och myysigt så är det svart som gäller och på övre våningen har jag börjat köra mer och mer med vitt eftersom vi har fönster i mängd och massor där så tycker jag att det är helt naturligt att ha det ljust där..MEN än en gång BARA man skulle ha didär förbaskade pengarna..:)

..och Yes vi bor i ett stockhus..:)

2009-11-21 @ 22:43:50
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0