Besökare Idag Besökare Totalt

Yrat på stan

Hemma från stan varav resultatet blev; mindre pengar på konto..


Här hjälper Xander att plocka ihop vår nya bänk..

medan Izabelle fjållar sig..:)

No niin..då var både hatthyllan och bänken på plats.

Bäställde även tid till världens bästa frissa/vän idag.
Är nog inte alls 100% nöjd med mitt hår. *SUCK*
Ett tag efter jag färgat det var jag nöjd MEN inte nå mera.
Vill nog ha lite ljusare hår..this is not me at all!
(FAST det egentligen är...)
I mitten av Januari blir det iallafall fixat.

Kommentarer
Postat av: ahå

Men guud va Izabelle känns 'vuxen', man kan int tro att hon ska fyll 4..! :) på foton ser on ju ut att va typ 7 år! :)

2009-12-17 @ 11:29:03
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

:)..Hon är riktigt "lillgammal"..t.ex så tröstar hon mig ifall jag är ledsen någongång..torkar bort mina tårar och berättar att snart blir det nog bra mamma..:) hon är nog väldigt gammal till sättet många ggr..:)

2009-12-17 @ 12:20:14
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0