Besökare Idag Besökare Totalt

T R Ö T T E R

Natten gick väl bra för alla andra än för mig som knappt fått någon sömn.
4-tiden inatt kommer Xander tassandes till vår säng FÖRSTÅS på min sida.
Han klättrar upp och lägger sig bredvid mig.
Precis som sin storesyster så ska han ligga upp efter en
och man ska hålla om honom HÅRT.
Jag bara orkade inte föra honom till hans säng så där låg jag och höll om barnen HÅRT.
Fick ABSOLUT INTE någon sömn alls eftersom de for som nå virvelvindar i sängen.
MEN MYSIGT till 100% var det ändå.

NU
skall jag högst troligt bege mig till stan med syster yster.
Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Novalie ji förkyld nu o e ji ju som värst tå hon ska sova + tänder på gång så hon h sovit jätteorolit nu i 2 nätter, men denhe va no värst... nästan ingen sömn alls mellan 2-4, så fort hon tänkte somna så var näsan full så hon inte fick nå luft då hon samtidit använder fingran som tutt o ska sug på dem... sen då hon äntligen somna grät hon i sömnen flera ggr säkert pga tänderna. ja hoppas natten blir bättre med tanke på att T blev tvungen att fara o ploga halv ett inatt då d kom så myki snö o int e hemma förrän tidigast 5,6 ikv + att han jobbade hela dagen igår! för han kommer d bli väldit väldit tungt annars.... måste no lag in en xtra madrass i na annat rum ifall att..

2009-12-16 @ 14:52:24
URL: http://xtlna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju tur om Xander vill ligga bredvid dej. Liyah ligger alla möjliga vägar men oftast tvärs över en eller med fötterna i ansiktet på en. Inte kul när man svänger på sej och slår upp ögonen så har man två små fötter där precis under näsan =D

2009-12-16 @ 20:19:57
Postat av: Jaana

Kristina; verkligen TRIST när barnen är sjuka..speciellt när dom är småa..:/ hoppas hon kryar på sig snart..



Sanna; NU som DÅ kan även jag ha en fot i örat eller nå..:)

2009-12-17 @ 12:24:34
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0