Besökare Idag Besökare Totalt

Snacka om att vara ute i god tid..


Satt en timme imorse och pysslade ihop detta namn.
Min pappa fyller jämna år i september 2010.
Sååå snacka om att vara ute i god tid.
Tänkte man kunde ha det på framsidan av kortet vi högst troligt kommer att tillverka.
Lagade också 60..Meeeeen 6:an blev spegelvänd så då for mina nerver.
Får göra om det någon annan dag.

Hoppas bara mina systrar godkänner detta eftersom jag inte sagt något..


Barnen är också på hugget.
Izabelle ville laga ett hjärta åt paappa(morfar)
och här hjälper hon Xander litegrann.

Kommentarer
Postat av: hanna drake

gu va kul att si att ni använder hede!!

e kommer mer ti julen ;)

2009-12-20 @ 12:47:24
URL: http://14-h.blogspot.com
Postat av: Jaana

Izabelle älskar att lag e..(å mammsen å..;) )

tå on hörd att isse fylld igår så fråga on om on får lag en present åt han å..:)

2009-12-20 @ 13:38:05
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0