Besökare Idag Besökare Totalt

Nyårsafton

Då har ett HELT ÅR gott igen.
Vart rusar tiden iväg..?!
Vi skall nu tillbringa nyåret hos min äldsta syster m.fam.
där även mamma och pappa kommer att vara.
Blir säkert en rolig kväll, dessutom har ju barnen någon att leka med där.

Telefonen jag fick igår var till en början lite invecklad
MEN det tog inte många röda förrän jag kommit underfund med den.
NU är det som om jag aldrig haft någon annan telefon.
Hoppas för guds skull att det är lika lätt att lära sig t.ex nya telefoner om 30 år
MEN det är väl nog önsketänkande det.

Slänger kanske in ett inlägg senare ikväll före vi far.
MEN vi får se om tiden räcker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0