Besökare Idag Besökare Totalt

Mammsen har gjort bort sig..IGEN!

YES..jag har färgat mitt hår själv..IGEN.
TÄNK att man inte lär sig efter FÖRSTA MISSTAGET
NÄSTA gång jag har planer på att färga det själv
ROP FÖR FAN; NEEEEEEEEEEJ!

Det blev aaaaaningen för mörkt..nästan svart(!)
..det skulle ju bli -----> mörkbrunt!!!
DESSUTOM
blev färgen ojämn.
FAST jag kamma genom håret och allt.
En STOOOOOOR SUCK som hörs ända till Lappland.
*morrar, spottar och fräser*
MEN kanske om jag får sova på saken så känns det bättre imorgon..
..ELLER SÅ INTE!

Slänger in en bild imorgon på före och efter,
ni kommer att få en smärre CHOCK!

Dagen har vi tillbringat på stan en stund,
handlat lite mat och sånt.
Kvällen hade vi besök av barnens faddrar.
Dessutom tog familjen ett bad tillsammas i bubbelbadet.
*skööönt*

NU ska jag fortsätta med mitt.


Kommentarer
Postat av: hanna2

Iknow the feeling. Har försökt färga håret mörkbrunt såååå många gånger själv och det har alltid blivit svart. Färgar alltid hos frissa numera. Och då sätter till och med frissan 3 nyanser ljusare och har i det endast 10 min, mot vanliga 35. Mitt hår suger åt sig färg som bara fan. Kna vara ditt gör det också. Fast du hade ju aningen ljusare från början än vad jag har.



Glad jul

2009-12-24 @ 08:13:23
Postat av: Jaana

Har ju varit till frissan i 8 års tid OCH NU passligt till jul så ska ju jag förstås börja experimentera..

förhoppningsvis kan min goda vän reda upp detta den 19 Januari när jag ska till frissan..ALDRIG MERA att jag färger själv..

Tommi tyckt det blev bra MEN jag har nog inte hunnit vänja mig än..



G O D J U L till dig med! :)

2009-12-24 @ 08:51:27
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0