Besökare Idag Besökare Totalt

Fredagkväll UTAN idol..vad göra..?!

Tillbringat en par timmar på stan idag.
Hälsade på tomten och hans ren som stod vid Aktia i Vasa.
Käkade på McDonalds.
Köpte en vinterjacka.
For via Loppis med mera grejer.
NU väntar jag att klockan skall närma sig sovdags
så att jag får slänga barnen i säng för jag är T R Ö T T!
Jag rent ut sagt H A T A R att fara till stan med barnen,
och då var ju dessutom Älskling med också.
MEN barn + stan = a BIG NO NO!!!

Blir en ensam kväll ikväll.
Älsklingt sitter i garaget och har julfest med Petalax brandkår.
Blir intressant att se hur många som är kvar ännu imorgon..;)
Snart kommer de med mat från Restaurang Mölle åt dem
medan jag och barnen får äta nå rester..ORÄTTVIST!

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: ahå

hehe, jag förstår dej verkligen, var på stan i 3,5 timme vi idag med isa å miira, kändes som en hel arbetsdag ju! :) å då va vi ändå 3 vuxna + ett barn..! :)

2009-12-19 @ 17:16:31
URL: http://haahs.blogspot.com
Postat av: Jaana

Det är en PLÅGA att fara till stan med barnen..huuuuvadå..:)

2009-12-19 @ 21:46:02
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0