Besökare Idag Besökare Totalt

?!




Jag vet inte längre vad jag vill ha..
Vill jag ha långt, kort, mörkt eller blont..?!
Jag är nog helt ute och seglar
för vissa dagar är jag så missnöjd med hårfärgen jag har nu
och andra igen så är det helt OK.
Grejen är den att jag OFTAST har svarta kläder
och när jag färgade håret mörkare så blev det liksom i mina ögon föööör mörkt.
MEN idag tänkte jag att kanske det är för att färgen blev så "naturlig".
Detta är ju hårfärgen jag föddes med.
Borde det kanske vara ännu mörkare..?!
ELLER borde jag göra det lite ljusare..?!
You tell me!

Kommentarer
Postat av: selma.papper.fi

alltså då jag såg den sista bilden för första gången där för någon vecka sen (?) funderade jag vad som hade hänt då jag hade läst att du blivit mörkare men nu ser jag ju att du faktiskt är det:) jag såg bara framför mig värsta mörkbruna så jag missförstod. men jag tycker absolut du ska behålla den färgen för det ser så naturligt och vackert ut!

2009-12-17 @ 21:16:31
URL: http://selma.papper.fi
Postat av: Anonym

första bilden e du skit snygg på!!

2009-12-17 @ 21:18:50
Postat av: Maria

Tycker du passar bra i båda :) Du kanske är en sån som kan testa allt ;) (jag passar bara i ljust) Men kommer ihåg att du hade VÄLDIGT mörkbrunt i något skede och minns att jag tyckte du var superfin i det, så kanske ännu mörkare, om du vill göra ännu en förändring.

2009-12-17 @ 21:30:43
URL: http://www.heidimarias.blogspot.com
Postat av: Anonym

tycker du ser bäst ut på bilden i mitten!

2009-12-17 @ 22:08:19
Postat av: Jaana

Jenny; svårt att få med en mobil dom rätta färgerna MEN NU är det faktiskt ganska naturlig färg MEN som sagt så jag vet inte alls om jag gillar det eller inte..



Maria; Tommi är också av den åsikten att jag skall färga det mörkare men jag är lite "rädd" att det ska bli så himla mörkt när jag vet att jag diggar det svarta i klädväg.....svåååårt såååå svåååårt! :)



Anonym; Tusen Tack! :)

2009-12-17 @ 22:27:45
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker den naturliga är finast. Tror också du sku passa i lite mörkare. Ett alternativ är att du skulle fixa både lite ljusare och lite mörkare slingor i håret, men det kräver ju sin frissa det.

Har själv mörkbrunt hår och klär mig oftast i svart. Känner ibland att jag är "för" svart och mörk, men tror det bara är jag som känner så, så tror också att det bara är du som känner så :)

Trevlig juuul!

2009-12-18 @ 09:21:07
Postat av: anna

blont, helt klart! skitsnyggt, me långt blånt hår men isåfall ska de va långt EGET hår, inga hårförlägningar de blir oftast så fula efter ett tag!

2009-12-20 @ 18:34:09
Postat av: Jaana

Anna; Vad enkelt det skulle vara om alla var eniga om en bild..får ju beslutsångest här..:)

och angående hårförlängningar så NEJ tack för min del också..:) har iofs aldrig testat MEN nej tack ändå..:)

2009-12-20 @ 19:03:07
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: Jaana

Johanna; Det är säkert som du säger att det är bara en själv som tycker det är för mörkt..

Trevlig Jul till dig med..:)

2009-12-21 @ 10:16:01
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja tyckt den mittersta bilden va superfin! Behåll ditt blonda hår och klipp de kortare :) Enligt mig altså!

2009-12-23 @ 21:31:14
URL: http://sofiastjaerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0