Besökare Idag Besökare Totalt

E R I K

Känner mig som när jag var i tonåren och diggade Leonardo DiCaprio..
..Är heeeelt FÖRÄLSKAD i Idol-Erik.
Är det månne tillåtet när man är tvåbarnsmor och gift..?!
Frågan om..eller..?! ;)
MEN har är så OTROLIGT GRYM ! ! !
Vilken S T J Ä R N A, dessutom en söt sådan..
Men Tove är ASGRYM hon också..diggar henne HÅRT!
Hennes stil är ju bara för HÄRLIG!
Erik och Tove är ABSOLUT mina två favoriter..Klart fall!

Förhoppningsvis är det dom två som går till finalen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha vad jag känner igen mej.

Jag har haft samma "problem" för ett tag sen.. Blev så förälskad i en person i en dansk serie.. han hade så ljuvlig personlighet och utstrålning att man satt i andra tankar hela sändningstiden

Så visst är det tillåtet.

Vad brukar man säga..se men inte röra ;)

2009-12-05 @ 00:23:37
URL: http://mittlivmedtrevirvelvindar.blogg.se/
Postat av: Jaana

det är väl så det heter..;)

Ja e precis likadan..finns alltid någon man fastnar något otroligt för att ingen annan i denna värld existerar när man kollar serien/filmen..det är bara han och jag..:D

2009-12-05 @ 09:52:22
URL: http://tjix.blogg.se/
Postat av: jenny

själv har jag haft en stor crush på rob pattinson ett tag..började bli dags för en ny leo, jag minns så väl då jag skulle gifta mig med leo. hade ju förstås deppas johnny också ett tag men aldrig så där intensivt, han är mer en livslång kärlek tror jag:)

2009-12-05 @ 18:26:36
Postat av: Jaana

Leo var GULDVÄRD i tiderna..:) han var the one and only där ett tag..hahahaaa..:D

2009-12-05 @ 19:43:41
URL: http://tjix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0