Besökare Idag Besökare Totalt

Byte av sida..

Jepp..NU tröttnade jag på blogg.se..
så jag har bytt blogg..
Tredje gången gillt!
Näämen..blogspot.com ville inte som jag ville..
När man skulle skriva en text så kunde man ha den lite här och där på sidan
(överdrivet jaa..MEN blev irriterad när den levde sitt eget liv..)
Blogg.se (denna sida) var väl nog ganska ok
Men jag vet inte..det "klickar" som inte riktigt för mig med den här sidan..
Däremot den nya..den diggar jag..ÄN SÅLÄNGE..;)

Sååååå får se då..håller på och lär mig den nya för fullt nu..

Hädanefter är det slutbloggat på denna sida..
Slänger väl in den nya bloggadressen än..men jaa..
Blogg.se > Jag tackar för mig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0